logo
FAQ   ЗАГАЛЬН╤ НАСТРОЙКИ   МЕРЕЖЕВЕ РАД╤О   ПОШТА ЧЕРЕЗ Outlook Express   VPN для UNIX   СЕРВЕР ЧАСУ   WEBMONEY   

 

В╕дпов╕д╕ на питання, що часто ставляться до техп╕дтримки ╤СП Т╤М.

Для абонент╕в ╤СП Т╤М: будь ласка, обов'язково перегляньте цей документ перед зверненням до служби техп╕дтримки, ймов╕рно ви знайдете тут те, що вас ц╕кавить.

Увага! До в╕дома користувач╕в послуг ╤СП Т╤М: для вс╕х кл╕╓нт╕в ╕сну╓ веб ╕нтерфейс Вашо╖ поштово╖ скриньки Т╤М за адресою webmail.tim.ua

Питання: За який пер╕од нарахову╓ться плата за користування ╤нтернет?
В╕дпов╕дь:: Плата нарахову╓ться з першого числа по останн╓ число м╕сяця. Плата за траф╕к нарахову╓ться в перших числах м╕сяця.

Питання: Як я можу зм╕нити тарифний план?
В╕дпов╕дь:: Для цього Вам необх╕дно над╕слати нам електронного листа на адресу root@tim.ua з вказаним тарифним планом, який ви обрали на наступн╕й м╕сяць, або не п╕зн╕ше 10 числа м╕сяця, на який ви хочете зм╕нити тарифний план.

Питання: Чи можу я в переб╕гу одного м╕сяця м╕няти тарифний план к╕лька раз╕в?
В╕дпов╕дь:: Н╕, тарифний план можна зм╕нювати лише один раз на початку м╕сяця.

Питання: Деякий час я не буду користуватися ╤нтернетом та мережею, абонплата в цей час буде нараховуватись?
В╕дпов╕дь:: ╢ можлив╕сть тимчасово припинити надання послуги доступу до ╤нтернет та локально╖ мереж╕. Для цього заздалег╕дь над╕шл╕ть нам електронного листа на адресу root@tim.ua, в якому вкаж╕ть дату та строк припинення послуги.
В╕дключення строком до 3 м╕сяц╕в включно безкоштовне.
В ╕ншому випадку варт╕сть поновлення послуги дор╕вню╓ 40грн за умов повного погашення заборгованост╕ без вартост╕ роб╕т та необх╕дних матер╕ал╕в.
В зв'язку з тим, що тариф╕кац╕я послуг зд╕йсню╓ться пер╕одами з 1-го по 1-е числа м╕сяця, тимчасове включення/в╕дключення можливе лише по границ╕ м╕сяця.

Питання: Де ╕ як я можу подивитися стан свого особового рахунку?
В╕дпов╕дь:: Для наших кл╕╓нт╕в працю╓ б╕л╕нг на наш╕й стор╕нц╕ http://tim.ua

Питання: Що в╕дбудеться з невитраченим траф╕ком, який я передплатив?
В╕дпов╕дь:: Невикористаний траф╕к не переноситься на наступний м╕сяць.

Питання: Як краще платити, щоб уникнути в╕дключення лог╕ну в╕д ╤нтернету.
В╕дпов╕дь:: Краще всього платити з 1 по 10 числа кожного м╕сяця. Автоматичне в╕дключення абонент╕в за наявност╕ заборгованост╕ в╕дбува╓ться 20-го числа.
В╕дновити в╕дключену послугу можна буде лише за умови погашення заборгованост╕.

Питання: А чи можна мен╕ одержати реальну IP адресу?
В╕дпов╕дь:: Можна, для цього потр╕бно над╕слати заявку нам на електронну пошту з об╜рунтуванням ╖╖ необх╕дност╕. До абонплати буде нараховуватись ще 25 грн. за цю послугу.
Зауважте, якщо у вас буде реальна IP-адреса, Ви будете незахищен╕ в╕д в╕рус╕в та атак з простор╕в ╤нтернету.

Питання: При включенн╕ ╤нтернету я отримую помилку "Ошибка 800. Не удалось установить подключение к виртуальной частной сети. Недоступен сервер VPN или неправильно настроены параметры безопасности для данного подключения", або "Ошибка 650. Сервер удаленного доступа не отвечает", або "Ошибка 769. Указанное назначение недостижимо". Що мен╕ робити?
В╕дпов╕дь:: Будь ласка перев╕рте чи вв╕мкнена у Вас локальна мережа ╕ чи прописана там ваша IP-адреса: в╕дкрийте Пуск/Настройка/Панель управления/Сетевые подключения, там знайд╕ть "Подключение по локальной сети", клацн╕ть по ньому правою кнопкою миш╕ ╕ вибер╕ть "Включить" якщо це ╓ у списку, якщо нема╓ - то вибер╕ть "Состояние", перейд╕ть на вкладку "Поддержка" та подив╕ться чи ваш IP-адрес та шлюз там прописаний. Якщо все так то телефонуйте в службу техп╕дтримки 3-12-56.

Питання: При включенн╕ ╤нтернету я отримую помилку "Ошибка 735. Запрошенный адрес был отвергнут сервером".
В╕дпов╕дь:: Ви неправильно налаштували VPN-з'╓днання для доступу в мережу ╤нтернет. Швидше за все в настройках TCP/IP з'╓днання VPN ви прописали якусь IP-адресу, а в╕н повинен вибиратися автоматично (Увага! Не плутайте настройки TCP/IP мережево╖ карти ╕ настройки TCP/IP з'╓днання VPN). Перев╕рте настройки мережево╖ карти ╕ доступу в мережу ╤нтернет через VPN-з'╓днання.

Питання: При включенн╕ ╤нтернету я отримую помилку "Ошибка 691. Доступ запрещен, поскольку такие имя пользователя или пароль недопустимы в этом домене."
В╕дпов╕дь:: В╕дкрийте Пуск/Настройка/Панель управления/Сетевые подключения, там знайд╕ть п╕дключення "VPN" або "tim", клацн╕ть по ньому правою кнопкою миш╕ ╕ вибер╕ть "Свойства", перейд╕ть на вкладку "Параметри" та перев╕рте чи вимкнений перемикач "Требовать вход в домен".
Але швидше за все Ви просто нев╕рно набрали св╕й пароль, перев╕рте в як╕й мов╕ ви набира╓те пароль та чи не вв╕мкнено режим "Caps Lock" на клав╕атур╕.

Питання: При включенн╕ ╤нтернету я отримую помилку "Ошибка: 619: Не удается подключиться к удаленному компьютеру, поэтому порт подключения закрыт."
В╕дпов╕дь:: Спробуйте перезавантажити комп?ютер, якщо не допоможе - перев╕рте сво╖ брандмауери та файрволи, спробуйте в╕дключити ╖х та п╕д'╓днатись до ╤нтернету. Якщо н╕чого не допоможе - дзвон╕ть 3-12-56.

Питання: При включенн╕ ╤нтернету я отримую помилку "Ошибка 635. Произошла неизвестная ошибка."
В╕дпов╕дь:: Ця помилка виника╓ через проблеми VPN-кл╕╓нта на Вашому комп'ютер╕ - в╕н або з╕псований або встановлений неправильно. Як правило, така проблема може виникнути на старих ОС Windows 95/98. Для вир╕шення проблеми потр╕бно переустановити VPN-кл╕╓нт "Виртуальная частная сеть"(треба його видалити в "Панель управления/Установка и удаление программ/установка windows/сеть"), перезавантажити а пот╕м заново встановити, або переставити ОС Windows.

Питання: Як я можу перев╕рити працездатн╕сть локально╖ мереж╕ ╕ правильне налагодження комп'ютера для роботи з мережею?
В╕дпов╕дь:: Працездатн╕сть мереж╕ можна перев╕рити командою ping <адреса>, вказавши адресу вашого шлюзу.

Питання: Чи бувають комп'ютерн╕ в╕руси, як╕ створюють даремний траф╕к?
В╕дпов╕дь:: Так ╕ це серйозна проблема вс╕х комп'ютерних мереж. Якщо у Вас неспод╕вано з'явилось багато траф╕ку, а ╤нтернетом Ви не користувалися, одн╕╓ю з причин цього можуть бути в╕руси. Тому ставте на сво╖ комп'ютери антив╕русн╕ програми ╕ стежте за оновленнями антив╕русних баз. ╤ пам'ятайте - якщо Ви сам╕ не поклопочетеся про безпеку вашого комп'ютера, то цього за Вас н╕хто не зробить!

Питання: Як я можу захиститися в╕д в╕рус╕в?
В╕дпов╕дь:: Установкою антив╕русних програм ╕ оновлень для операц╕йних систем, так само не забувати про оновлення антив╕русних баз.

Питання: Що таке траф╕к?
В╕дпов╕дь:: Траф╕к - це дан╕, що приймаються або передаються комп'ютером користувача. Одиниця вим╕рювання - 1 б╕т. 1 байт= 8 б╕там.

Питання: Який траф╕к оплачу╓ться?
В╕дпов╕дь:: Оплачу╓ться сумарний траф╕к, тобто переданий ╕ одержаний через ╕нтерфейс абонентського комп'ютера з мереж╕ ╤нтернет та нашого поштового та DNS-сервер╕в.

Питання: Що таке файрвол?
В╕дпов╕дь:: Файрвол (або брандмауер, пакетний ф╕льтр) - це програма, що перев╕ря╓ дан╕, що проходять через мережеву п╕дсистему (комп'ютера) зг╕дно заданих ╖й правил ф╕льтрац╕╖. Використову╓ться у комплекс╕ з ╕ншими заходами мережево╖ безпеки. Неправильно налаштований брандмауер може бути причиною повно╖ або частково╖ непрацездатност╕ мережево╖ п╕дсистеми.

Питання: У мене зм╕нився комп'ютер, ╕ п╕сля цього перестала працювати мережа, в чому причина, ╕ як╕ мо╖ д╕╖?
В╕дпов╕дь:: Р╕ч у тому, що ╕з зм╕ною комп'ютера у вас зм╕нилася мережева карта ╕, отже, ╖╖ ф╕зична адреса (MAC-адреса). Для в╕дновлення роботи мереж╕ Вам необх╕дно передзвонити в службу п╕дтримки Т╤М (3-12-56).

Питання: Я хочу одержати додаткову поштову скриньку в домен╕ @tim.ua. Як це зробити?
В╕дпов╕дь:: Для цього необх╕дно п╕д╕йти до нас с договором та додатком до нього. Але сл╕д пам'ятати про те що ця послуга платна. Варт╕сть послуги 3 грн в м╕сяць за додаткову поштову скриньку.

Питання: Який розм╕р безкоштовно╖ поштово╖ скриньки @tim.ua?
В╕дпов╕дь:: Розм╕р поштово╖ скриньки 90 Мб.

Питання: А ╓ як╕-небудь обмеження на розм╕р листа, що посила╓ться з @tim.ua?
В╕дпов╕дь:: Обмеження на розм╕р листа - 20 мегабайт. Проте не забувайте про розм╕р поштово╖ скриньки. Так само не вс╕ поштов╕ скриньки Ваших адресат╕в мають такий допустимий об'╓м (наприклад, скриньки в @mail.ru мають обмеження 5Мб на час написання цього документу).

Питання: Я втратив св╕й лог╕н ╕ пароль. Що мен╕ робити?
В╕дпов╕дь:: Лог╕н вказаний у додатку до вашого договору. Щонайшвидше д╕йти до нас з сво╓ю коп╕╓ю договору ╕ паспортом. Ми зм╕нимо вам пароль на новий.

Питання: Я не м╕г так багато використувати траф╕ка у цьому м╕сяц╕! Я не користувався ╤нтернетом довгий час, правда весь цей час комп'ютер був включений.
В╕дпов╕дь:: Можливо, у вас комп'ютер заражений в╕русом, який ╕ створив паразитний траф╕к. Також можливо що у вас не в╕дключений серв╕с автоматичного оновлення операц╕йно╖ системи комп'ютера, або оновлення для програм.

Питання: Допомож╕ть, м╕й комп?ютер атакують, скаж╕ть адреси ╕ телефони цих людей я ╖х буду тероризувати.
В╕дпов╕дь:: Просто в╕дправте нам електронного листа з IP-адресами тих хто вас "атакував" - ми перев╕римо ц╕ факти ╕ звернемося до цих користувач╕в з проханням перев╕рити ╖х комп'ютер або у органи внутр╕шн╕х справ з приводу ╕нциденту.

Питання: Я над╕слав вам листа на адресу root@tim.ua, але в╕дпов╕д╕ на нього не отримав.
В╕дпов╕дь:: Електронн╕ листи з Вашими заявками можуть використовуватись як п╕дстава для широкого кола д╕й по керуванню вашим аккаунтом, включаючи ф╕нансов╕ питання (наприклад, зм╕на тарифного пакету). Тому ми ма╓мо бути впевнен╕, що цього листа над╕слали саме Ви.
В зв'язку з цим заявки в╕д абонент╕в на адресу root@tim.ua приймаються лише за умови в╕дправки ╖х з комп'ютера, з якого встановлено VPN з'╓днання до Т╤М в╕д ╕мен╕ користувача, в╕д особи якого написано заявку.

Питання: В мене до вас ╓ питання! Чи можу я зв`затися, прост╕ше кажучи пограти, з людиною, яка також не ма╓ сво╓╖ зовн╕шньо╖ адреси ╕ ма╓ таке п╕дключення до ╕нтернету як ╕ в мене! Чи можна якось налаштувати з`╓днання? Прописати машрути в маршрутиризатор╕, якщо я знаю "адресу" його провайдера ( наприклад як у Т╤М 194.242.101.1 ) ╕ його адресу всередин╕ мереж╕! Чи налаштувати п╕дключення через NAT!
В╕дпов╕дь: Якщо людина ╓ кл╕╓нтом Т╤Ма, ви можете обм╕нюватись даними без обмежень безкоштовно, але траф╕к не повинен йти через VPN-сервер. Цого можна досягнути наступним чином:
 - або в╕дключати VPN з'╓днання "Т╤М" на той час, коли ви сп╕лку╓тесь по локальн╕й мереж╕ (прост╕ше кажучи, працю╓ або ╤нтернет, або локалка)
 - або прописати пост╕йний маршрут на обох комп'ютерах, робимо це так:
   - Пуск/Выполнить (або клавiшi Win+R), у пол╕ вводу набира╓мо:
   - route -p add 192.168.0.0 mask 255.255.0.0 <адреса Вашого шлюза>
Якщо людина не ╓ кл╕╓нтом Т╤Ма, ви можете обм╕нюватись даними на швидкост╕ у об'╓м╕ зг╕дно свого тарифного плану, але треба щоб ви ╕н╕ц╕ювали з'╓днання до опонента, а не в╕н до вас. Для цього треба, щоб в╕н пов╕домив Вам його IP-адресу.
Якщо ╓ необх╕дн╕сть ╕н╕ц╕ювати з'╓днання до вас ззовн╕ (наприклад, на вашому комп'ютер╕ в╕дкрито веб-сервер, сервер гри абощо), вам треба замовити додаткову послугу "Оренда реальноi IP-адреси", це можна зробити з каб╕нету кл╕╓нта у розд╕л╕ "б╕лл╕нг" сайту tim.ua, або електронною поштою на root@tim.ua, або особисто в оф╕с╕ Т╤М. Вам буде пов╕домлено вашу пост╕йну реальну IP-адресу, яку вам треба буде пов╕домити вашим кл╕╓нтам, або, якщо ви ма╓те домен, в╕дпов╕дно налаштувати службу DNS. Варт╕сть послуги 25 грн/м╕с. Пам'ятайте, що в цьому раз╕ ваш комп'ютер буде "видно" з ╤нтернет, в зв'язку з чим вам треба буде додатково звернути увагу на захищен╕сть вашого комп'ютера.

Питання: А чи можна зробити так, щоб м╕й лог╕н використовувався на двох комп’ютерах?
В╕дпов╕дь: Можна, але треба щоб кожен з комп'ютер╕в мав активний пакет, хоча б "Без ╤нтернет" за 26.80. Наприклад, якщо ви ма╓те два комп'ютери - на робот╕ та вдома - але одночасно ╕нтернет потр╕бен т╕льки на одному з них, ви можете замовити для одного з них скаж╕мо пакет "Домашн╕й 2000", а для ╕ншого - "Без ╤нтернет", 26.80 грн/м╕с (не ма╓ значення який лог╕н), ╕ ходити поперем╕нно (не одночасно) з обох комп’ютер╕в п╕д одним лог╕ном.
У раз╕, якщо комп'ютер та лог╕н не належать одному й тому ж кл╕╓нту, п╕сля використання лог╕ну його власника буде пов╕домлено електронною поштою.
Використовувати активний лог╕н на комп'ютерах, що в╕дносяться до в╕дключених або тимчасово в╕дключених аккаунт╕в, не можна. Це ╓ порушенням договору ╕ тягне за собою блокування аккаунта та нарахування штрафу зг╕дно п. 9.2 договору.

Питання: Хотел бы прояснить пару моментов относительно принадлежности адресов к UA-IX. tim.ua (194.242.100.0/24) согласно тому же uaix-checker.net.ua говорит о принадлежности к UA-IX, но выданный мне IP 194.242.102.0 уже не принадлежит.
В╕дпов╕дь: П╕дс╕тка 194.242.100.0/22 належить до UA-IX. Вона м╕стить 194.242.100/24, 194.242.101/24, 194.242.102/24, 194.242.103/24. Список анонс╕в UA-IX можна подивитись наприклад тут: http://noc.ix.net.ua/ua-list-15.txt

Питання: Интересная ситуация наблюдается со speedtest.net, в какую точку ни тестировать, скорость 3-7 Mbit/s (согласно тарифному плану), хотя тот же торрент разгоняется до 9 Мбайт/с (72 Mbit/s). Где правда?
В╕дпов╕дь: Speedtest.net бреше часто ╕ багато. Див╕ться на швидк╕сть з ресурс╕в UA-IX, як╕ спроможн╕ в╕ддати вам хоча б б╕льшу частину в╕д 100 Мб/с, а краще на суму швидкостей з р╕зних таких ресурс╕в одночасно, так як до 100 вам навряд чи який один в╕ддасть. Хороший приклад - торрент.

Питання: Цих питань дуже мало, я не знайшов в╕дпов╕дь на мо╓ питання. Що робити?
В╕дпов╕дь:: Самий час поставити це питання за адресою root@tim.ua. Ми в╕дпов╕мо на ваше питання, а також додамо його до цього розд╕лу.


p.s. Якщо ви з╕брались до нас дзвонити або прийти розрахуватись за користування ╤нтернетом, будь ласка, згадайте св╕й лог╕н, це заощадить ваш час та швидк╕сть вир╕шення проблеми!